Wręczanie gadżetów reklamowych jako prezenty biznesowe to odpowiedzialny proces. Charakter dalszej współpracy z Twoją firmą może zależeć od tego, jak na prezent zareaguje partner biznesowy, inwestor lub klient. Kubki, kalendarze, notatniki, piórniki i smycze do kluczy należą do najbardziej popularnych gadżetów reklamowych. A to ze względu na niski koszt i praktyczne zastosowanie. Czasami jednak warto zaskoczyć kupującego, partnera biznesowego lub pracownika i podarować bardziej oryginalny prezent.
W czasach, gdy tak wiele uwagi poświęca się aktywności fizycznej odzież sportowa reklamowa z nadrukiem logo Twojej firmy będzie na pewno trafionym pomysłem. Na początku roku odpowiedni będzie kalendarz na biurko, w okresie zimowym kubek termiczny a jesienią przeciwdeszczowy parasol reklamowy. Warto też od czasu do czasu podarować kluczowym klientom biznesowym coś bardziej wartościowego na przykład skórzany portfel lub skórzane etui na karty. W ten sposób komunikujemy, że jest on ważny dla naszej firmy.
Jak trafnie i poprawnie wybrać gadżety reklamowe?
Aby nie pomylić się przy wyborze i nie zrobić złego wrażenia, traktuj wybór gadżetów reklamowych odpowiedzialnie.
Przede wszystkim dowiedz się, co oznacza dla Ciebie relacja z firmą/partnerem/klientem, odpowiadając na następujące pytania:
- Co najbardziej lubisz we współpracy?
- Jakie znasz szczegóły dotyczące odbiorcy?
- Czego na pewno nie możesz dać w prezencie? Jakie są ograniczenia?
- Jaki jest Twój budżet?
- Jaki wynik zamierzasz osiągnąć, Jaka jest misja prezentu dla pracownika lub klienta biznesowego?
Idealny gadżet reklamowy to taki, który dotknął wszystkich podstawowych uczuć osoby, która go otrzymała. Zastanów się, czy Twój prezent jest atrakcyjna wizualnie i dotykowo. To, że prezent biznesowy jest „smaczny”, nie oznacza, że jest jadalny. Prezent można po prostu zrobić ze smakiem, sprawić, że chce się go użyć.
Odzież sportowa reklamowa z nadrukiem logo
Odzież sportowa reklamowa z nadrukiem logo (taka, jak np. z oferty sklepu Reklamowe24 – https://gadzety-reklamowe.com/) jest bardzo poszukiwana, ponieważ jest skutecznym narzędziem do budowania zespołu. Tym samym zjednoczenie zespołu i wprowadzenie wśród pracowników kultury zdrowego stylu życia. Ale to nie wszystko odzież sportowa z logo firmy będzie doskonałym prezentem dla klientów, partnerów biznesowych, pracowników rozpoczynających pracę. To także, świetny prezent firmowy, podkreśla przynależność pracownika do firmy, zwiększa lojalność klientów oraz działa jako skuteczne narzędzie przyciągnięcia uwagi potencjalnego klienta.
Oryginalne gadżety reklamowe są jednym z naprawdę działających czynników w promowaniu każdej marki. Odzież sportowa reklamowa z nadrukiem logo kształtuje pozytywne nastawienie do firmy, zwiększa jej rozpoznawalność, przyciąga uwagę potencjalnych klientów i nowych partnerów. Do asortymentu takich produktów należą: koszulki, topy, spodenki i spodnie treningowe, bluzy, kurtki, kamizelki, bezrękawniki, spódniczki, czapki, rękawiczki do biegania i na rower.
Co wyróżnia odzież sportową reklamową z nadrukiem logo wśród gadżetów reklamowych?
Odzież sportowa reklamowa z nadrukiem logo produkowana jest z materiałów które gwarantują użytkownikom odczuwanie komfortu podczas uprawiania różnego rodzaju aktywności fizycznej. Wszelkie koszulki i spodnie odpowiednio odprowadzają wilgoć, materiały są szybkoschnące i nie ulegają szybkiemu zabrudzeniu. Promocyjny charakter uzyskuje się dzięki zastosowanym nadrukom logo i haftom. Odzież sportowa z logo jest odpowiednia nie tylko jako gadżet reklamowy dla firm, ale jest poszukiwana przez kluby sportowe, stając się skutecznym marketingiem. Projektowanie takich ubrań jest bardzo ważne, ponieważ musi korelować z kampanią reklamową danej firmy. A to oznacza właściwy dobór koloru, kroju, czcionki do nadruku logo, te szczegóły wyrażają cechy marki i w odpowiedni sposób przedstawiają stałym i nowym klientom.